توالی‌یابی DNA می‌تواند برای تعیین توالی ژن‌های خاص، نواحی ژنتیکی بزرگ (به عنوان مثال خوشه‌های ژنی یا اپرون‌هاکروموزوم‌ها یا کل ژنوم هر موجودی استفاده شود. تعیین توالی DNA کارآمدترین راه برای توالی‌یابی RNA یا پروتئین (از طریق قالب‌های خوانش باز) می‌باشد. در واقع، توالی‌یابی DNA یک تکنولوژی کلیدی در بسیاری از گرایش‌های زیست‌شناسی است. توالی‌یابی شامل هر روش یا فناوری است که ترتیب چهار باز آدنین، گوانین، سیتوزین و تیمین را در یک رشته از DNA تعیین می‌کند.

شرکت روبین طب گستر با همکاری شرکت 1st base  که یکی از برترین شرکتهای بین المللی در خدمات و تولیدکننده در زمینه ملکولی می باشد خدمات تعیین توالی DNA  و پروتئین را ارائه می نماید. این شرکت دارای پشتیبانی فنی بسیار قوی و پاسخگو به تمامی سوالات مشتریان ما حتی بصورت مستقیم می باشد، همچنین دارای پروتوکلهای بسیار متنوع و کارآمد برای انجام سخت ترین توالی یابی ها نیز هست.

اساتید محترم می توانند جهت سهولت در آماده سازی نمونه های خود از فایل زیر استفاده نمایند. همچنین برای ثبت سفارش خود لطفا فرم زیر را پر و ارسال فرمائید، پس از دریافت پیش فاکتور و تائید آن زمان آماده شدن نمونه ها را اعلام کرده و نماینده شرکت ما جهت دریافت اقدام می نمایند. از زمان دریافت نمونه ها تا ارسال نتایج حدود 15 روز کاری زمان نیاز است. در صورتی که بهر دلیل نمونه ای نیاز به خوانش مجدد داشته باشد، کمپانی اینکار را بصورت رایگان انجام می دهد و چنانچه نمونه ای ایرادی داشته باشد قبل از شروع به خوانش کمپانی ایراد را اعلام می کند.

لطفا فایل زیر را دانلود نمایید و پس از پر کردن موارد خواسته شده در قسمت زیر آپلود فرمایید.